Interiør24 trygg handel
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FRAKTFRITT: POSTEN OVER 500,- / HJEM OVER 5000,-

FRI FRAKT PÅ ALL HANDEL OVER KR 500,- !

Utvidet angrerett ut Januar på all handel frem til Jul! Sjekk de vannvittige tilbudene på BLACK MONTH her!

FORSENDELSE OG RETUR

Forsendelse

Vi sender alle våre varer med Postnord. Våre faste sjåfører kan levere på døren i hele Norge, etter avtale.

* Fast frakt gjelder kun i Norge, ikke Svalbard, Jan Mayen og resten av Europa, da følges postens egne satser med en grunnpris på 290 kr *

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 7 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til Interiør24 AS og kjøper vil bli belastet med et gebyr på 300 kr, eventuelt reelle returkostnader om det overstiger de kr 300,- Dersom Interiør24 AS må sende pakken igjen p.g.a ukorrekt adresse eller ikke avhentet pakke, må du som kunde betale denne kostnaden.  


Angrefrist

Du har alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Du kan velge selv hvordan du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du gjør dette skriftlig. Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du ønsker å angre kjøpet. Kjøpet kan ikke angres dersom du har brutt forseglingen på produkter til personlige pleier, undertøy og liknende. Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt og evt ta vare på kvittering for frakt dersom du velger egen fraktmetode.

 Vi kan sende deg returseddel via epost, da blir pakken søkbar og forsikret i postgangen, og de blir levert helt frem til vårt lager. Søkbarhet og forsikring frafaller om du sender pakker som vanlig post - og postgangen vil ta lengre tid. I tillegg må vi da hente pakken på nærmeste postkontor, og vi tar da et gebyr på kr 150 for denne jobben. Pakkene kan ikke sendes som bedriftspakke. Merk deg at returporto betales av deg som kunde.

Fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg på mail samme dag som vi postlegger din bestilling og legg denne ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). 

 Dersom du benytter deg av angreretten og har valgt Klarna som betaling, er det viktig at du er rask med å sende oss pakken i retur da innen fristen for å unngå gebyr hos Klarna er etter 14 dager. Ser du at du ikke rekker forfallsdatoen, betaler du faktuaren for å unngå gebyrer, vi refunder beløpet til deg når vi har behandlet pakken som retur hos oss.  

OBS
Du har mulighet til å kansellere en ordre uten at det påløper kostnader for deg dersom Interiør24 AS har mottatt kanselleringen før ordren er ekspedert og varen er sendt fra lager. Ved kansellering av ordre på bestillingsvarer / ikke lagerførte varer, må kanselleringen være oss i hende før produktene blir bestilt fra underleverandør. Dersom kansellering kommer etter at ordre er videresendt underleverandør vil det bli trukket fra 10% - 30% av kjøpesum for å dekke kostnader som påløper Interiør24 AS i denne forbindelse. Kansellering sendes pr e-post til: post@interior24.no

Trykk ENTER for å søke